تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن

پنل تلویزیون ایکس ویژن یکی از مهم ترین قطعات این دستگاه است که به عملکرد صحیح تلویزیون کمک می کند بنابراین، اگر تلویزیون شما تصویری را نمایش نمی دهد یا قطع می شود، پنل مشکل دارد بنابراین، اگر در مدل های مختلف تلویزیون ایکس ویژن با این مشکل مواجه شدید، باید بلافاصله پنل تلویزیون ایکس ویژن را تعمیر کنید. در ادامه به طور مفصل به نحوه تعمیر پنل تلویزیون برند Xvision در کارگاه رسمی  تی وی مارستان می پردازیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

هزینه تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن

بیشتر بخوانید

علت سیاه شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن در تهران

شاید برای شما سوال پیش بیاید که در تعمیر پنل تلویزیون ایکس در تهران به کجا مراجعه کنیم و خدمات مربوط به تعویض این قطعه را از کدام مرکز دریافت کنیم. مهم ترین نکته در هنگام خرابی پنل مدل های مختلف تلویزیون ایکس ویژن این است که برای تعمیر آن قطعه باید به تعمیرگاه ها و نمایندگی های مجاز و معتبرتعمیرات تلویزیون  این منطقه مراجعه کنید.

یکی از مراکزی که بهترین خدمات را در زمینه تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن برای مصرف کنندگان ارائه می دهد، نمایندگی مجاز تی وی مارستان است که چند سالی است در این زمینه فعالیت می ‌کند.

این مجموعه با توجه به رضایت بالای مشتریان به یکی از بهترین مراکز تعمیر تلویزیون در استان  تهران تبدیل شده است. بنابراین افراد در صورت مواجه شدن با مشکل خرابی پنل تلویزیون می توانند به خدمات این نمایندگی مراجعه کنند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران

مشکلات رایچ پنل تلویزیون ایکس ویژن

پنل تلویزیون ایکس ویژن یکی از قطعاتی است که می تواند ایرادات و مشکلات مختلفی را ایجاد کند. از جمله این ایرادات می توان به نفوذ آب در پنل تلویزیون به عنوان شایع ترین آن اشاره کرد. برخی از کاربران از مواد تمیز کننده برای تمیز کردن تلویزیون استفاده می کنند. بی دقتی می تواند باعث ورود این ماده شیمایی به برد و سوختن قطعات شود.

در این صورت لازم است قسمت سوخته برد تعویض شود. همچنین در صورت ضربه، برد ممکن است آسیب ببیند و معیوب شود، بنابراین نیاز به تعویض دارد. مشاهده هر گونه آسیب یا نقص در صفحه تصویر تلویزیون نشان دهنده خرابی پنل است که نیاز به عیب یابی و تعمیر کامل پنل تلویزیون Xvision دارد.

کند شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

این مشکل عمدتا در تلویزیون های سونی و ایکس ویژن رخ می دهد. تلویزیون هایی که از این پنل ها استفاده می کنند نیز این مشکل را دارند. در این حالت تصاویر به صورت اسلوموشن نمایش داده می شوند یا هاله های تصویر قبلی در تصویر بعدی ظاهر می شوند، معمولا تصویر قبلی برای چند ثانیه روی تصویر بعدی باقی می ماند.

این کاهش سرعت تصویر با ناتوانی پنل در پاسخگویی صحیح به اطلاعات ورودی و پاسخ پیکسل ها همراه است. معمولاً قسمت های فرسوده  پنل تلویزیون دلیل چنین نقصی است. البته در برخی موارد این مشکل توسط  مایع لیکویید ایجاد می شود. در بیشتر موارد، تغییر  برد آدرس پنل مشکل را حل می کند. اگر با این مشکل در تلویزیون خود مواجه شدید، آن را خاموش کرده و با مرکز تخصصی تعمیر تی وی مارستان تلویزیون Xvision تماس بگیرید. استفاده از تلویزیون در این حالت باعث آسیب بیشتر پنل می شود.

تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

 

سیاه شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

چگونگی تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن

به طور کلی تعمیر و تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن کار بسیار سختی است و نیازمند مهارت خاصی می باشد. بنابراین اگر دانش خاصی ندارید تحت هیچ شرایطی این کار را نکنید. زیرا باعث آسیب بیشتر دستگاه شما می شود. اولین کاری که برای تعمیر و عیب یابی پنل تلویزیون برند Xvision باید انجام دهید، جداسازی پنل تلویزیون برای دسترسی بهتر به اجزای پنل است.

این برد از یک برد اصلی و قسمت های مختلف تشکیل شده است که به روش های مختلف ساخته می ‌شوند. برخی از این قطعات ممکن است با گذشت زمان بسوزند و خراب شوند. برای حل مشکل تلویزیون خود فقط می توانید قطعات آسیب دیده را تعمیر یا تعویض کنید. در برخی موارد که مشکلات دستگاه مربوط به خرابی برد است و به هیچ وجه قابل رفع نیست، باید برد را به طور کامل تعویض کنید.

 

هزینه تعمیر کردن پنل تلویزیون ایکس ویژن در تی وی مارستان

یکی از رایج ترین ایرادات تلویزیون های مختلف برند Xvision خرابی پنل است که می تواند برای همه دستگاه ها مشکل ایجاد کند. بنابراین می توان به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات تلویزیون، هزینه تعمیر یا تعویض آن را نسبت به سایر قطعات تلویزیون بیشتر دانست. لازم به ذکر است که پنل ها بسته به نوع مدل تلویزیون متفاوت است و با قیمت ها و کیفیت های متفاوت در بازار موجود می باشد.

بنابراین نمی توان هزینه های ثابتی را برای تعمیر پنل های تلویزیون ایکس ویژن در نظر گرفت. تی وی مارستان به عنوان یک مرکز رسمی تعمیر تلویزیون با استفاده از تجهیزات اورجینال می تواند پنل تلویزیون را تعمیر کند. همچنین می توانید هزینه نگهداری را تا 75 درصد کاهش دهید که برای شما مقرون به صرفه است.

تعمیر یا تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن در مرکز تعمیرات تخصصی تلویزیون ایکس ویژن دارای 6 ماه گارانتی معتبر کتبی برای آسوده خاطر شدن شما مشتریان گرامی است. هزینه تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن بعد از انجام کار و تست نهایی از شما مشتریان گرامی گرفته می شود. اما این هزینه از 800 هزار تومان شروع و تا چند میلیون بالا میرود با توجه به مدل و سایز تلویزیون .

مشکلات تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

ویژگی های استفاده از خدمات تی وی مارستان برای تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن

به طور کلی مصرف کنندگان می توانند از خدمات زیر برای تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن  که توسط تی وی مارستان ارائه می شود بهره مند شوند:

  • این سرویس مجموعه با قطعات و فابریک و اورجینال در نقطه دلخواه مشتری ارائه می شود.
  • کلیه خدمات نمایندگی تی وی مارستان توسط ماهرترین و متخصص ترین تعمیرکاران و تکنسین ها به مشتریان ارائه می شود.
  • نمایندگی مجاز تی وی مارستان کلیه خدمات مربوط به تعمیر تلویزیون را با فاکتور معتبر و گارانتی ارائه می دهد.
  • افراد می توانند با بهره مندی از این مجموعه خدمات تعمیر پنل تلویزیون هزینه های تعمیر خود را کاهش دهند.

تعمیر پنل تلویزیون xvision

مرکز معتبر تعمیرات تلویزیون دارای چه ویژگی هایی است؟

نکته ای که افراد در استفاده از خدمات مراکز تعمیرات برای تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن باید به آن توجه داشته باشند، امکانات و امکاناتی است که این مراکز ارائه می دهند. اگر مصرف کننده قصد تعمیر یا تعویض پنل تلویزیون را داشته باشد آنها می توانند با استفاده از این توصیه ها یک مرکز مناسب را انتخاب کنند.

یکی از ویژگی های کلیدی در این زمینه تهیه فاکتور خدمات تعمیر و گارانتی معتبر قطعات مورد استفاده در تلویزیون می باشد. برای رسیدن به رضایت مشتری مراکز معتبر برای ارائه خدمات از گارانتی های معتبر شرکتی استفاده می کنند.

شرکت تعمیرات پنل تلویزیون ایکس ویژن تی وی مارستان در تهران  توانسته است از امکاناتی چون استفاده از زمان، کارشناسان حرفه ای، استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته، داشتن تجربه فراوان در زمینه تلویزیون استفاده کند. تعمیرات و… در اسرع وقت و انواع خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را به مشتریان خود ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *