تعمیر پنل تلویزیون تی سی ال

تلویزیون یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی است که بدون آن به سختی زمان در خانه می گذرد. این دستگاه دارای عملکردها و قطعات مختلفی است که بر اساس تکنولوژی جدید ساخته شده است. یکی از این قطعات مهم پنل تلویزیون نام دارد که شامل اجزای مهم و اصلی دستگاه می باشد.


*مشاوره رایگان *

09127575993


با گذشت زمان، این پنل ها ممکن است معیوب  شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. وقتی صحبت از عیب یابی و تعمیر پنل تلویزیون TCL می شود، مهم ترین نکته یافتن یک تعمیرگاه مجاز و مطمئن است. تی وی مارستان  به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون این خدمات را به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

تعمیر تلویزیون تی سی ال

هزینه تعمیر پنل تلویزیون تی سی ال

مشکلات رایچ پنل تلویزیون تی سی ال

با گذشت زمان و استفاده مداوم و نادرست از تلویزیون های TCL، این محصول ممکن است دچار مشکل و نقص شود. از جمله این معایب می توان به نفوذ آب به داخل پنل اشاره کرد. بسیاری از کاربران از مایعات پاک کننده شیمیایی برای تمیز کردن صفحه تلویزیون استفاده می کنند و در صورت عدم دقت کافی، این مایعات می توانند به پنل نفوذ کنند. این مشکل باعث نفوذ آب  به پنل و در نتیجه خرابی آن می شود و نیاز به تعمیر پنل تلویزیون TCL دارد.

در موارد دیگر شاهد شکستن پنل تلویزیون هستیم که در اثر ضربه یا بی احتیاطی هنگام جابجایی تلویزیون رخ می دهد. تنها راه رفع مشکل کنترل پنل در چنین مواقعی تعویض آن است. در صورتی که تصاویر روی صفحه تلویزیون ایرادی دارد به دلیل خرابی پنل است و باید در اسرع وقت تعمیر شود.

مشکلات تلویزیون تی سی ال چیست؟

تعویض پنل تلویزیون تی سی ال

به طور کلی پنل تلویزیون به دلایل مختلفی ممکن است آسیب ببیند که خود را به اشکال مختلف نشان می دهد. بنابراین بر اساس تشخیص تکنسین متخصص می توان پنل تلویزیون آسیب دیده را تعمیر و یا تعویض کرد. تعمیر پنل تلویزیون TCL شامل عیب یابی و تعمیر تمامی قطعات تعبیه شده در این قسمت می باشد. برای این کار، تکنسین ابتدا پنل را باز می کند.

سپس با تجهیزات مناسب عملکرد هر قسمت را در داخل پنل بررسی می کند. اگر این قطعات آسیب دیده یا سوخته باشند با قطعات جدید تعویض می شوند. اما در صورتی که ایرادات مربوط به بدنه پنل یا قطعات اصلی آن باشد، امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این حالت یک تکنسین متخصص پنل را با پنل جدید تعویض می کند.

تعمیر پنل تی سی ال در تهران

هزینه تعمیر کردن پنل تلویزیون تی سی ال 

بسیاری از کاربران در هنگام خرابی تلویزیون به فکر هزینه تعمیر دستگاه یا شرکتی هستند که تلویزیون آن ها را برای تعمیر مناسب می فرستد. به طور کلی هزینه های تعمیر تلویزیون بر اساس عواملی مانند نوع تلویزیون، اندازه و شکل تلویزیون و نوع و میزان آسیب دیدگی متفاوت است. نکته مهم در این زمینه این است که تی وی مارستان به عنوان عضویت در اتحادیه صنف تعمیرات مجاز تلویزیون هزینه های  شما را تا 75 درصد کاهش می دهد.

تعمیرات در این مرکز با ارائه فاکتور رسمی از طرف شرکت و 6 ماه ضمانت نامه کتبی معتبر است.

 

انجام خدمات  تعمیر تلویزیون در تی وی مارستان چه مزیت هایی دارد

  • کلیه خدمات این تعمیر مجاز در محل درخواست مشتری ارائه می شود. بنابراین نیازی به صرف زمان و هزینه برای انتقال دستگاه به نمایندگی نیست.
  • تعمیرکاران و تکنسین های پشتیبانی تی وی مارستان برای تعویض پنل تلویزیون  TCL tv از قطعات اورجینال و با کیفیت همان برند استفاده می کنند.
  • مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان این مرکز تماس گرفته و هرگونه نگرانی در مورد دستگاه خود را بیان کنند.
  • گروه تی وی مارستان دارای تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص می باشد که خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه می دهند.

عمیر پنل تلویزیون tcl

علت مخدوش شدن تصویر تلویزیون تی سی ال

  • این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که دلیل اصلی آن آسیب دیدن پنل و شکسته شدن پیکسل ها بر روی صفحه پنل است که در این صورت تنها راه حل مشکل تعویض پنل تی سی ال است.
  • هزینه و قیمت تعویض پنل تلویزیون تی سی ال  بسیار بالا و تقریباً نادر است، بنابراین اصلاً به صرفه نیست، زیرا تقریباً هشتاد تا نود درصد از کل هزینه تلویزیون، هزینه تعویض پنل است.
  • گاهی اوقات پنل به مرور زمان خراب می شود، البته این مسئله در تلویزیون های LCD TCL بیشتر به چشم می خورد، اما این مشکل در تلویزیون های ال ای دی نیز به صورت خود به خودی اتفاق می افتد اما به ندرت.
  • از علت های دیگر می توان به برد اصلی و برد تیکان اشاره کرد. گاهی اوقات هم ممکن است فلت های رابط بین برد رابط و برد تیکاندچار خرابی و مشکل شوند.البته می توان با تعویض آنها مشکل را برطرف کرد.
  • در اکثر مواقع فقط تعویض و تعمیر برد تیکان جوابگو نیست زیرا با تعمیر آن مشکل به طور کامل حل نمی شود اما با تعویض آن کاملا حل می شود و جای نگرانی نیست.

 

دوتایی شدن تصویر یکی از علت های خرابی پنل تلویزیون

وقتی صفحه نمایش تلویزیون تی سی ال تصویر را دو تایی نشان می دهد یا بهم ریختگی تصویر وجود دارد مشکل اصلی می تواند از پنل تلویزیون تی سی ال یا برد تیکان آن باشد. حتما برای رفع این مشکل نیاز به یک تکنسین دقیق و با تجربه است.

سوختن پیکسل در تلویزیون تی سی ال

هر پیکسل در پنل تلویزیون تی سی ال 3 بخش برای ایجاد رنگ است. کنترل پیکسل گره ای است و توسط ترانزیستورها انجام می شود. در صورت وجود مشکل در قطعه، پیکسل خاموش می شود که به آن پیکسل سوختگی می گویند. یافتن علت خرابی پنل تلویزیون تی سی ال در این مورد نیز نیاز به بررسی دقیق و تخصصی و عیب یابی دارد و تنها با مراجعه به مرکز تعمیرات مجاز و مطمئن قابل انجام است.

راهنمای استفاده از تلویزیون تی سی ال

مرکز تعمیرات مجاز تلویزیون باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از موارد مهمی که در انتخاب مرکز تعمیر پنل تلویزیون TCL قابل ذکر است، تجهیزات و امکانات این مراکز است. اطلاع از این مشکل می تواند به مصرف کنندگان این محصول کمک کند تا بهترین تعمیرگاه را برای رفع مشکل دستگاه خود انتخاب کنند. به طور کلی مهمترین ویژگی مراکز تعمیر تلویزیون معتبر ارائه گارانتی معتبر و تضمین خدمات می باشد.

تی وی مارستان که یکی از شرکت های مورد اعتماد در زمینه تعمیر پنل تلویزیون TCL در تهران  می باشد، هر گونه خدمات و تعمیر تلویزیون را به مشتریان خود ضمانت نامه معتبر و کتبی ارائه می کند. همچنین این تعمیرگاه مجاز برای تعمیر تلویزیون فقط از قطعات یدکی اورجینال همین برند استفاده می کند. این کار باعث افزایش عمر مفید دستگاه و حفظ کیفیت آن به خوبی می شود. ارائه خدمات در محل و بهره مندی از متخصصین مجرب از دیگر ویژگی های تی وی مارستان به عنوان یک مرکز تعمیرات مطمئن می باشد.

 

برای تعمیر پنل تلویزیون تی سی ال به کدام مرکز برویم؟

مهم ترین نکته در بحث تعمیرات این است که تعمیر و تعویض پنل تلویزیون TCL را به تعمیرکاران حرفه ای و مراکز معتبر بسپارید. امروزه مراکز زیادی در زمینه تعمیر و یا تعویض قطعات تلویزیون TCL فعالیت می کنند.

اما گاهی می بینید که تعمیرکاران بی تجربه و  در این مراکز اقدام به تعمیر تلویزیون می کنند. در نتیجه نه تنها دستگاه به درستی تعمیر نمی شود، بلکه باعث افزایش خرابی و هزینه های اضافی برای مشتری می شود.

لازم به ذکر است مصرف کنندگان می توانند جهت تعمیر پنل تلویزیون تی سی ال از خدمات مرکز مجاز تی وی مارستان استفاده نمایند. این نمایندگی معتبر از قطعات مرغوب برای تعمیر تلویزیون های TCL استفاده می کند. ضمناً این مرکز برای کلیه خدمات خود گارانتی معتبری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این مشکل طی سالیان متمادی توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *