ریست کردن تلویزیون ال جی

ریست کردن تلویزیون ال جی کاری است که برای حذف تمام تنظیمات اعمال شده روی تلویزیون انجام می شود. بسیاری از اوقات ممکن است بخواهید تنظیماتی را که در تلویزیون ال جی خود اعمال کرده اید حذف کنید و دوباره بدون تنظیمات جدید از تلویزیون خود استفاده کنید.

نحوه ریست کردن تلویزیون ال جی

تنها راه برای حذف تمام تنظیمات اعمال شده در تلویزیون ال جی، ریست کردن تلویزیون ال جی است. تنظیم مجدد کارخانه روشی است که می توانید از آن برای حذف تنظیماتی که برای دستگاه هایی مانند تلفن، لپ تاپ و تبلت اعمال می شود استفاده کنید. در این مقاله توسط تی وی مارستان به آموزش ریست کردن تلویزیون lg  می پردازیم.

تعمیر سیاه شدن صفحه تلویزیون ال جی

 

آموزش ریست کردن تلویزیون ال جی

زمان ریست کردن تلویزیون ال جی LG

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چه زمانی می توانید تلویزیون ال جی خود را به تنظیمات کارخانهبرگردانید. در پاسخ به این سوال می توان گفت که هر گاه تلویزیون شما با مشکلات مختلفی از جمله کار نکردن برنامه و نرم افزار، هنگ کردن و … مواجه شد و نتوانید تنظیمات مختلفی را روی آن اجرا کنید، باید به ریست کردن تلویزیون ال جی خود بپردازید

با انجام این کار تمامی تنظیمات و اطلاعات پیکربندی شده توسط کاربر مانند تنظیمات تصویر، صدا، کانال ها و … به حالت اولیه خود باز می گردند. ریست فکتوری تلویزیون ال جی تنظیمات تلویزیون را تغییر می دهد که قابل برگشت نیست، بهتر است قبل از انجام این کار با کارشناسان تی وی مارستان مشورت کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی به دست آورید.

 

نحوه ریست فکتوری کردن تلویزیون ال جی

اگر می خواهید تلویزیون ال جی خود را به تنظیمات کارخانه  یا ریست فکتوری انجام دهید، باید توجه داشته باشید که انجام این کار باعث تعمیر تلویزیون نمی شود. در واقع ریست فکتوری تاثیری در رفع مشکلات تلویزیون ندارد، اما ریست فکتوری تلویزیون ال جی تنها تنظیمات را به حالت پیش فرض برمی گرداند. آموزش ریست کردن تلویزیون lg:

  • برای این کار ابتدا باید دکمه setting روی کنترل از راه دور فشار دهید.
  • بلافاصله پس از فشار دادن این دکمه، منوی نرم افزار بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده می شود.
  • از منوی تلویزیون روی گزینه سه نقطه ضربه بزنید و وارد تنظیمات اولیه تلویزیون ال جی شوید.
  • پس از وارد شدن به تنظیمات اصلی تلویزیون، اولین گزینه  to initial settingانتخاب کنید.

آموزش وصل کردن گوشی به تلویزیون ال جی

 

نحوه ریست کردن تلویزیون LG

آموزش ریست کردن تلویزیون ال جی بدون استفاده از کنترل

در برخی موارد، به دلیل نداشتن کنترل از راه دور، ممکن است نتوانید تلویزیون ال جی خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. در چنین مواقعی می توانید با استفاده از دکمه کناری تلویزیون این کار را انجام دهید. در زیر به آموزش ریست کردن تلویزیون lg بدون کنترل از راه دور می ‌پردازیم.

  • چون در بین 6 دکمه تلویزیون ال جی یکی از آنها مربوط به ورود به منوی تلویزیون ال جی است، وارد منوی تلویزیون شوید.
  • با ورود به منوی تلویزیون با استفاده از دکمه های جهت روی تلویزیون وارد گزینه تنظیمات شوید.
  • از کلیدهای جهت دار برای انتخاب مجدد همه تنظیمات استفاده کنید تا وارد تنظیمات اولیه تلویزیون خود شوید.
  • از بین گزینه ها گزینه general را انتخاب کنید ودر قسمت بعد گزینه to intial setting را انتخاب کنید.
  • اگر می خواهید تلویزیون را ریست کنید، اکنون باید رمز عبور را در فیلد وارد کنید.
  • اگر قبلا وارد نشده اید، می توانید از دو شماره 0000 یا 1234 استفاده کنید.
  • پس از وارد کردن رمز، آیکون تایید ظاهر می شود و با انتخاب آن می توانید به تنظیمات کارخانه تلویزیون ال جی برگردید.

با انجام مراحل بالا به راحتی ریست کردن تلویزیون ال جی را انجام می دهید.

 

رعایت کردن نکات مهم در ریست کردن تلویزیون ال جی

تنظیم مجدد تلویزیون ال جی و برخی از مدل های این برند (و سایر مدل های تلویزیون) ممکن است منجر به از دست رفتن اطلاعات یا تغییرات غیرقابل برگشت شود، بنابراین توصیه می شود قبل از اقدام با کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی تی وی مارستان تماس بگیرید و در مورد این پروژه راهنمایی بخواهید.

به طور کلی تمامی تلویزیون ها با هر مدل و برندی در تنظیمات دارای گزینه ای به نام ریست فکتوری هستند که وظیفه آن برگرداندن تلویزیون به تنظیمات اولیه (تنظیمات انجام شده در زمان تولید و قبل از اولین استفاده) است.

هنگام ریست کردن تلویزیون ال‌جی، تمام تنظیمات تغییر یافته توسط کاربر به حالت اولیه باز می‌گردند. اطلاعات مربوط به دستگاه، مانند نتایج جستجوی کانال، حذف خواهد شد، و پارامترهایی مانند رنگ و روشنایی تغییر خواهند کرد، در حالی که سایر پارامترها، مانند سطح صدا، بر اساس توصیه‌های تواید کنندگان دستگاه در سطح پایین‌تری تنظیم می‌شوند.

نصب برنامه روی تلویزیون ال جی چگونه است؟

ریست کردن تلویزیون ال جی با ساده ترین روش

تعمیرات تلویزیون ال جی در تی وی مارستان

کارشناسان مرکز تعمیر تلویزیون ال جی تی وی مارستان می توانند کلیه قطعات تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، اسمارت و ال ای دی ال جی را تعمیر و تعویض کنند. متخصصان مرکز تعمیرات تلویزیون تی وی مارستان در طی دوره های تخصصی و کارشناسی با مدل های مختلف این دستگاه و کارکردهای آن آشنا شده و راه های جدید تعمیر و تعویض آن را فرا گرفته اند.

برای بهره مندی از خدمات این سایت کافی است حتی در صورت کاهش عملکرد دستگاه تلویزیون ال جی و یا هر گونه نقص در بدنه و تصاویر و یا آسیب دیدن قطعات آن با نمایندگی تی وی مارستان تماس گرفته ، و از مهندسین مشاوره و راهنمایی بگیرید.

از کارشناسان مرکز تعمیرات ال جی در تی وی مارستان  زمینه تعمیر و نگهداری دستگاه خود بهره مند شوید. (در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام ریست تلویزیون ال جی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلویزیون تی وی مارستان تماس بگیرید).

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

سخن پایانی

در این مقاله به نحوه ریست کردن تلویزیون ال جی پرداختیم. تنظیم مجدد کارخانه بهترین راه برای بازگشت به تنظیمات پیش فرض تلویزیون است. می توانید این کار را با دکمه های کنترل یا جهت در کنار تلویزیون انجام دهید. اگر تلویزیون شما خراب است، نمی توانید تلویزیون را با تنظیم مجدد کارخانه تعمیر کنید. تلویزیون دستگاه نسبتا حساسی است که تعمیر آن نیازمند دانش و مهارت بالایی است.

اگر تلویزیون شما به هر دلیلی آسیب دیده است، بهتر است به جای تنظیم مجدد کارخانه، از یک متخصص مجرب برای تعمیر کمک بگیرید. تی وی مارستان یکی از تعمیرگاه های با سابقه در استان تهران است که با بهره گیری از تکنسین های مجرب به تعمیر انواع تلویزیون ال جی می ‌پردازد. کافی است با شماره تلفن موجود در سایت یا با ثیبت سفارش در سایت با این مجموعه تماس گرفته و در خواست تکنسین در محل را از این مجموعه داشته باشید.

بسیاری از اوقات ممکن است بخواهید تنظیماتی را که در تلویزیون ال جی خود اعمال کرده اید حذف کنید و دوباره بدون تنظیمات جدید از تلویزیون خود استفاده کنید. تنها راه برای حذف تمام تنظیمات اعمال شده در تلویزیون ال جی، ریست کردن تلویزیون ال جی است.

تنظیم مجدد کارخانه روشی است که می توانید از آن برای حذف تنظیماتی که برای دستگاه هایی مانند تلفن، لپ تاپ و تبلت اعمال می شود استفاده کنید. در این مقاله توسط تی وی مارستان به آموزش ریست کردن تلویزیون lg  می پردازیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *