بررسی قیمت تلویزیون 50 اینچ سامسونگ

تلویزیون های سری 7 سامسونگ در سال های 2022 و 2021 نسبت به تلویزیون های رده بالای این برند مقرون به صرفه تر هستند و از این رو طرفداران بیشتری در بین کاربران دارند. نکته دیگری که در مورد این تلویزیون ها باید به آن اشاره کرد، قابلیت های هوشمند آنهاست.

یک تلویزیون هوشمند می تواند نقش اتاق کار شما را ایفا کند یا می تواند منبع سرگرمی بی پایان برای شما و خانواده تان باشد، بنابراین با تجهیز این تلویزیون ها به سیستم عامل تایزن و دسترسی به اینترنت از طریق وای فای، منابع کامل و سرگرمی را در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت تلویزیون 50 اینج سامسونگ سری 7

به عنوان مثال، می توانید فیلم های مورد علاقه خود را در YouTube و Filmo تماشا کنید یا برنامه های سرگرمی را از Google Play دانلود کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم چند مورد از تلویوزیون های هوشمند سری 7 سامسونگ را با قیمت تلویزیون 50 اینچ را به شما معرفی کنیم.

قیمت تلویزیون 49 اینچ سامسونگ

قیمت برخی از مدل های سری 7 سامسونگ

ردیف مدل سایز قیمت به تومان
1 50NU7900 50 اینچ 19900000
2 50TU7000 50 اینچ 16000000
3 50Q70B 50 اینچ 30000000

 

قیمت خرید تلویزیون 50اینچ سامسونگ

تلویزیون سری 7 هوشمند سامسونگ مدل NU7900 مدل 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی 50NU7900 یکی از با کیفیت ترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020 است که توجه بسیاری از مشتریان تلویزیون سامسونگ را به خود جلب کرده است. کیفیت تصویر 4K UHD یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون 50 اینچی سری NU7900 سامسونگ است. کیفیت تصویر 4k این تلویزیون یکی از بهترین ویژگی ها برای گیمرها است. از سوی دیگر، اندازه 50 اینچی ای مدل، تجربه ای متفاوت از دید را در فضاهای متوسط ​​به کاربران ارائه می دهد.

 

کیفیت رنگ ها در تصویر  تلویزیونNU7900

با استفاده از فناوری Purcolor، تلویزیون NU7900 به رنگ ها جلوه طبیعی تری می بخشد تا بتوانید برنامه های مورد علاقه خود را بهتر تماشا کنید. فناوری Purcolor چیست و چگونه در تلویزیون های سامسونگ استفاده می شود؟ این فناوری توانسته است کیفیت بازتولید رنگ تلویزیون های سامسونگ را به گونه ای متفاوت بهبود بخشد. در نتیجه یک تصویر با کیفیت بسیار بالا نمایش داده می شود.

سیستم عامل تایزن امکان استفاده از این فناوری را در تلویزیون های سامسونگ و پردازش دقیق تصاویر برای بهبود کیفیت و عمق نمایش رنگی فراهم کرده است. یکی از مهمترین نقش های فناوری PurColor این است که نقاطی از تصویر را که پیکسل های آزاد هستند تشخیص می دهد و رنگ های صحیح را به آنها اختصاص می دهد. این باعث تولید رنگ و بازتولید بسیار با کیفیت می ‌شود.

بنابراین طیف گسترده ای از رنگ های طبیعی و خالص بر روی صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ نمایش داده می شود. حتی اگر کیفیت محتوای ارائه شده و رزولوشن آن کمتر از 4k باشد، این فناوری می تواند تصاویر  زنده و پویا را با پرکردن پیکسل نمایش دهد.

در حالی که اکثر تلویزیون ها بر روی سه رنگ قرمز، سبز و آبی تمرکز می کنند، فناوری Purcolor روی آبی، زرد و سرخابی نیز تمرکز دارد. در ادامه با قیمت تلویزیون 50 اینچ با تی وی مارستان همراه باشید.

بیشتر بخوانید

قطع شدن تصویر تلویزیون سامسونگ به چه علت است؟

طراحی تلویزیون سامسونگ NU7900

LED 50NU7900 بدنه ای با طراحی بسیار ظریف دارد و به خوبی جلا داده شده است به طوری که زیبایی آن در هر کجا که قرار گیرد به چشم می خورد. دو پورت USB برای اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال به تلویزیون ال ای دی سامسونگ ارائه شده است.

از طرفی سه پورت HDMI در بدنه تلویزیون سامسونگ تعبیه شده است. می توانید تلویزیون سامسونگ nu7900 را بر اساس سلیقه خود روی میز قرار دهید یا آن را روی دیوار نصب کنید و از فضای بیشتری لذت ببرید.

 

قیمت تلویزیون 50 اینچ سامسونگ tu7000

بیشتر بخوانید

علت کم نور شدن تلویزیون سامسونگ

آشنایی با ویژگی های تلویزیون سامسونگ NU7900

LED 55NU7900 دارای یک هاب هوشمند است که به شما امکان می دهد تمام محتوای خود را در یک مکان مشاهده کنید، رابط کاربری One Depth در تلویزیون سامسونگ علاوه بر دسترسی آسان به تصاویر کوچک پیش فرض، محتوای متنوعی را بر روی صفحه نمایش می دهد تا شما انتخاب بهتری داشته باشید.

 

  • بررسی سامسونگ سری 7 مدل TU7000 سایز 50 اینچ

تلویزیون 50 اینچی سامسونگ TU7000 یکی از جدیدترین محصولات باکیفیت سامسونگ در سال 2020 است که با موتور پردازش قدرتمند Crystal Processor 4K، پردازنده 4 هسته ای و میلیون ها پیکسل که بخشی از آن است، بهترین کیفیت ها را ایجاد می کند.

ویژگی های معناداری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این محصول امکان اشتراک گذاری هوشمند از طریق وای فای و پورت LAN را در اختیار کاربران قرار می دهد.

با امکان ارتقاء کیفیت تصاویر به 4k که به آن 4K Upscaling می گویند. این تلویزیون به شما این امکان را می دهد تصاویر و فیلم های با کیفیت پایین را به تصاویری با بهترین کیفیت تبدیل کنید.

صفحه نمایش سری تلویزیون های سامسونگ  Crystal Display نام دارد که استانداردهای رزولوشن  4k را به سطح دیگری می برد. این نوید یک انقلاب در تلویزیون های سامسونگ با رنگ های شفاف و کنتراست بالا را می دهد.

 

صفحه نمایش تلویزیون TU700 سامسونگ

تلویزیون 50 اینچی سامسونگ TU7000 مجهز به صفحه نمایش LED با وضوح 3840 در 2160 و وضوح 4k برای کیفیت تصویر خیره کننده با بیش از 8 میلیون  پیکسل تصویر است.

به لطف فناوری Micro Dimming استفاده شده در این تلویزیون 50 اینچی، هر تصویر طبیعی تر و واقعی تر به نظر می رسد، محتوای تصویر را بازیابی می کند، کنتراست را افزایش می دهد و دقت رنگ ها و عمق آنها را افزایش می دهد.

تمامی این تجهیزات در یک صفحه نمایش  50 اینچی چیده شده اند که برای اتاق های متوسط ​​و لوکس مناسب است و بهترین طراحی را ایجاد می کند. این محصول به دلیل داشتن قاب باریک، پایه های شاخه ای و قابلیت اتصال به دیوار، فضای اضافی را اشغال نمی کند. در ادامه به بررسی قیمت تلویزیون 50 اینچ می پردازیم.

 

شناخت امکانات تلویزیون سامسونگ TU7000

تلویزیون 50 اینچی سامسونگ TU7000 از برنامه Smart Things پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد که با سایر دستگاه های دارای این قابلیت ارتباط برقرار کنید تا لوازم منزل خود را از راه دور کنترل کنید و یک خانه هوشمند برای خود بسازید.

علاوه بر این، این صفحه نمایش به شما امکان اتصال به اینترنت و لذت بردن از صفحات اجتماعی روی صفحه تلویزیون را می دهد که با اتصال به اینترنت از طریق شبکه وای فای یا پورت LAN امکان پذیر است.

Google Assistant و Amazon Alexa Voice Assistant تعبیه شده در دستگاه، کنترل‌های صوتی ساده مانند تغییر کانال‌ها، کنترل صدا و موارد دیگر را بدون نیاز به کنترل از راه دور به شما ارائه می‌دهند.

به اشتراک گذاری فایل های موجود با سایر دستگاه های ارتباطی بسیار هوشمندانه انجام می شود و حتی بازی و اجرای بازی های مورد علاقه شما با کیفیت عالی و قدرت بالا در این دستگاه امکان پذیر است.

ناگفته نماند که به لطف سیستم عامل جدید و بهینه تایزن، این تلویزیون دارای رابط کاربری هوشمند با مجموعه ای از ویژگی های درجه یک است. از برنامه های استثنایی تلویزیون 50 اینچ سامسونگ TU7000 می توان به نتفلیکس، دیزنی پلاس، بی تی اسپورت، پرایم و … اشاره کرد.

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ  TU7000

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ TU7000 دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان 20 وات می باشد.این سیستم صوتی دارای ویژگی هایی مانند Dolby Digital Plus, Multiroom Link, پخش صدایی با کیفیت بالا در محیط می باشد.بنابراین می توانید صدایی طبیعی و خالص را در گوش خود تجربه کنید.

قابلیت دیگری که در این تلویزیون 50 اینچی سامسونگ گنجانده شده است، Enhancement Dialog است.

این فناوری با ساده سازی مکالمات و گفت و گوها، بالا و پایین بودن صدا را از بین می برد و کیفیت و ظرافت با جزئیات ریز را ارائه می دهد.

 

قیمت تلویزیون 50 اینچ سامسونگ tu8000

طراحی تلویزیون هوشمند سامسونگ TU7000

داشتن طراحی زیبا و مدرن و همچنین ساخت با کیفیت و دوام عالی یکی از دغدغه های هر فردی در انتخاب تلویزیون مناسب برای منزل می باشد. تلویزیون 50 اینچی سامسونگ TU7000 با استفاده از جدیدترین متدهای طراحی، بی عیب به نظر می رسد.

این ال ای دی به دلیل استفاده از طراحی فوق نازک دارای خطوط باریکی است و فریم دستگاه به گونه ای طراحی شده است که به مخاطب این احساس را می دهد که صفحه نمایش بزرگتر از حد انتظار است. این سری نیز مانند سری RU دارای پایه های شاخه ای می باشد.

 

  • بررسی تلویزیون سامسونگ سری 7 مدل 50Q70B

تلویزیون QLED 50Q70B از محصولات 2022 سامسونگ و از سری 7 تلویزیون QLED برای این برند است. این مدل دارای صفحه نمایش 50 اینچی با فناوری فلت QLED است. کیفیت تصویر4k UHD، وضوح 2160*3840  پیکسل، نرخ تازه سازی 120 هرتز و کنتراست خوب،  می تواند رنگ های واقعی با کیفیت بالا را با فناوری های مختلف ایجاد کند. این پردازنده تلویزیونی نوعی فورکی کوانتومی است که تصاویر و صداها را با دقت بالایی پردازش می کند و تمامی محتوای زیر   4kرا بهبود می بخشد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ QLED 50Q70B می تواند فیلم ها و بازی های HDR را با فرمت های HDR10 Pro و HLG نمایش دهد. همچنین از حالت‌های HGIG، VRR و FreeSync برای عملکرد بهتر در بازی و صحنه‌های تلویزیونی سریع‌تر پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل تلویزیون Tizen است که ویژگی هایی مانند تشخیص صدای هوشمند، دسترسی به اینترنت، اتصال هوشمند و پشتیبانی از دستیارهای صوتی را اضافه می کند.

 

پردازنده قوی تلویزیون 50Q70B

کیفیت و عملکرد عالی تلویزیون سامسونگ 50Q70B 4K UHD  مدیون پردازنده قدرتمند کوانتوم فورکی است که همه چیز را به صورت هوشمند پردازش می کند. این پردازنده بخش های زیادی از جمله طیف رنگی گسترده و کیفیت تصویر بهبود یافته را بر عهده دارد و می توانید تمامی فیلم ها و نمایش ها را با جزئیات دقیق و رنگ های کاملا واقعی و زنده تماشا کنید.

این تلویزیون هر صحنه ای را با رنگ های جذاب Quantum Dot خلق می کند. هنگام استفاده از نمایشگر QLED با این فناوری، رنگ ها بیشتر سینمایی و جذاب هستند.

کوانتوم دات یک میلیارد رنگ و کنتراست شگفت انگیز را در شرایط نوری مختلف ارائه می دهد، بنابراین می توانید جزئیات را بهتر ببینید. Samsung TV 50q70b می تواند به وضوح محتوای مورد علاقه شما را با قدرت ارتقاء از طریق هوش مصنوعی ارائه دهد.

این عمل با بازگردانی جزئیات از دست رفته، بهبود کیفیت تصویر و کاهش نویز انجام می شود و بهترین کیفیت را در بین تمامی مطالب به شما ارائه می دهد. ممکن است هنگام تماشای مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن که اغلب حرکات سریعی دارند، متوجه تاری تصویر شوید. فناوری Motion Rate 200 در این تلویزیون به دیدن واضح تصاویر با حرکات سریع کمک می کند.

تنظیمات رنگ تلویزیون سامسونگ

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 50q70b

ویژگی Active Voice Amplifier باعث می شود هیچ دیالوگی را از دست ندهید. بلندگوی تلویزیون QLED سامسونگ 50Q70B  سرو صدای داخل اتاق را تجزیه و تحلیل می کند و صدای دیالوگ های فیلم را تقویت می کند تا اگر در حال تماشای فیلم در یک محیط شلوغ هستید، بتوانید همه چیز را به وضوح بشنوید.

فناوری OTS Lite یکی دیگر از ویژگی های صوتی این تلویزیون است که به شما امکان می دهد صدا را حتی بهتر تجربه کنید. این فناوری صداها را ردیابی می کند و آنها را دقیقاً از همان قسمت ایجاد می کند تا به گوش شما برسد. این صدا می تواند صدای حرکت ماشین از این طرف به آن طرف صفحه یا یکی از شخصیت های فیلم در حال آواز باشد. همه این صداها به طور کامل ردیابی می شوند و واقعی تر و بر اساس نحوه حرکت منبع صدا هستند.

 

ویژگی های هوشمد تلویزیون سامسونگ مدل50Q70B

اتصال هوشمند تلویزیون Samsung 4k QLD 50Q 70B  دارای یک رابط کاربری ساده و در عین حال قدرتمند است. می توانید دستگاه های سازگار را به این تلویزیون متصل کنید و به راحتی بازی ها، برنامه ها و خدمات مورد علاقه خود را پیدا کنید. با اتصال فیلم، عکس و موسیقی از تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ خود به تلویزیون بی سیم خود، از این اتصال سریع و آسان نهایت استفاده را ببرید. دستگاه های متصل به تلویزیون Q70B به طور خودکار شناسایی، نامگذاری شده و برای دسترسی سریعتر به منوی صفحه اصلی اضافه می شوند.

یکی دیگر از راه های اتصال به این تلویزیون استفاده از بلوتوث است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بدون سیم و کابل دستگاه های دیگر را متصل کنید. اگر می خواهید تلفن همراه و تلویزیون خود را همزمان بررسی کنید، از عملکرد بسیار جذاب Multiview استفاده کنید.

با این قابلیت صفحه تلویزیون به دو قسمت تقسیم می شود که یکی برنامه های تلویزیونی و دیگری صفحه نمایش گوشی موبایل شما را نشان می دهد. تست هر دو از این طریق بسیار ساده تر است و کار شما سریعتر انجام می شود.

این تلویزیون همچنین با دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت، آمازون الکسا و اپل ایرپلی سازگار است و با آنها می توانید جستجوی صوتی، دسترسی سریعتر و یافتن محتوا و تنظیمات مختلف را انجام دهید. کار با دستیارهای صوتی ساده است و تجربه زندگی مدرن را به شما می دهد. در ادامه به بررسی قیمت تلویزیون 50 اینچ می پردازیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *