تعمیر تلویزیون سام در تهران

برند سام یکی از برندهای موجود در بازار است که کیفیت و کارایی خود را به اثبات رسانده و به این ترتیب رضایت اکثر مصرف کنندگان را به دست آورده است. تلویزیون های ال سی دی و ال ای ‌دی  sam از نظر عمر مفید بهترین هستند و کیفیت قطعات این برند به گونه ای است که به ندرت شاهد خرابی هستیم.

تعمیر تلویزیون سام در تهران 

مرکز تعمیرات تلویزیون تی وی مارستان با سابقه طولانی در تعمیر انواع تلویزیون سام الکترونیک با چندین شعبه فعال در تهران آماده است تا در صورت بروز مشکل در تلویزیون شما کارشناسان خود را در اسرع وقت برای تعمیر تلویزیون sam  در محل شما اعزام کند. در ادامه اطلاعاتی در مورد تعمیر تلویزیون سام در منزل به شما می دهیم.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران

 

هزینه تعمیر تلویزیون سام در تهران

 

تلویزیون سام تصویر ندارد یا خاموش می شود

  • در چنین مواقعی ابتدا بررسی کنید که آیا پریز یا محافظ برق مشکل ندارد و سپس دستگاه را به جریان مستقیم برق وصل کنید تا ببینید مشکل از دستگاه یا محافظ تلویزیون است.
  • اگر برنامه، ورودی و صدای دستگاه را تغییر ندهید (مثلاً تغییر صدا و تغییر کانال و…) بر اساس زمان تعیین شده، برخی از مدل های تلویزیون به طور خودکار خاموش می شوند.
  • ممکن است تنظیم تایمر تلویزیون را فعال کرده باشید. در این صورت تلویزیون طبق تنظیماتی که قبلا انجام داده اید روشن/خاموش می شود.
  • دستگاه های جانبی متصل به تلویزیون مانند گیرنده های ماهواره ای و دیجیتال، سینمای خانگی، USB و… قطع کنید.

 

مشکلات رایج در تلویزیون sam

به طور کلی می توان گفت که علاوه بر تمام مزایا و ویژگی های مثبت تلویزیون های سام الکترونیک، هنوز یک سری عوامل باعث خراب شدن آن ها می شود. یکی از مشکلات اصلی که معمولا همه مدل های تلویزیون sam را درگیر می کند، بروز نویز در تصویر و همچنین قطع شدن تصویر تلویزیون است در صورتی که تلویزیون هنوز صدا دارد.

این بدان معنی است که تداخل فقط مربوط به قسمت آسیب دیده تصویر تلویزیون است. همچنین یکی از موارد متعدد گزارش شده توسط اکثر کاربران در مورد خرابی تلویزیون سام الکترونیک مربوط به خرابی نور پس زمینه یعنی بک لایت و برد پاور آن است.

بیشتر بخوانید

علت قطع شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

دلیل روشن نشدن تلویزیون sam

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای برخی از مدل های تلویزیون سام الکترونیک پیش بیاید خاموش بودن تلویزیون و حتی روشن نشدن چراغ پاور است. اینگونه مشکلات فقط باید توسط کارشناسان و مراکز تعمیر مجاز تعمیر شود. زیرا کوچکترین اشتباه در امر تعمیر می تواند باعث خرابی کامل دستگاه شود و شکستن پنل یکی از این موارد است.

در این حالت ممکن است علت اصلی مربوط به برد اصلی (مین برد) تلویزیون باشد.

 

تعمیر تلویزیون سام در محل

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سام

دلیل خاموش شدن تلویزیون سام الکترونیک بسیار رایج است، تلویزیون به طور ناگهانی خاموش می شود و از لوگوی سام الکترونیک ریستارت می شود یا گاهی دیگر روشن نمی شود. دلیل خاموش شدن تلویزیون خرابی نور پس زمینه، برد پاور یا برد اصلی تلویزیون است. این مشکل به طور کامل قابل حل است. تنها کار این است که به محض بروز این مشکل دستگاه را تعمیر کرده و با تعمیرات تی وی مارستان تماس بگیرید.

 

دیل خود به خود روشن شدن تلویزیون sam

گاهی اوقات ممکن است این اتفاق بیفتد که تلویزیون با قطع و وصل شدن برق خود به خود روشن شود. این حالت کاملاً عادی است زیرا دستگاه دارای قابلیتی به نام «روشن خودکار» است و این حالت به صورت پیش فرض فعال است. همچنین این مشکل می تواند ناشی از تایمر بیدار شدن دستگاه باشد که نیاز به بررسی دارد. اگر با دلایل ذکر شده و بررسی آنها مشکل حل نشد، علت روشن شدن تلویزیون ممکن است خرابی برد اصلی تلویزیون  sam باشد.

پردازشگر تصویر، صدا، ورودی رم، USB، HDMI و… همه بر روی برد اصلی نصب می شوند، بنابراین گرمای ایجاد شده در این قسمت بسیار زیاد است. یک اختلال جزئی باعث اختلال در عملکرد کل دستگاه می شود و تماشای تلویزیون را با مشکل مواجه می کند. تعمیر مین برد تلویزیون sam  باید توسط تکنسین های باتجربه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید

 تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

 

تعمیر بک لایت تلویزیون سام در تهران

نور پس زمینه برای روشن کردن صفحه نمایش LCD استفاده می شود. یکی از علائم خرابی نور پس زمینه، کم نور بودن تصویر تلویزیون است. در این حالت تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد. یکی از مهم ترین دلایل خرابی نور پس زمینه عمر مفید آن است که معمولا بین 3 تا 6 سال می باشد. طول عمر نور پس زمینه نیز به نوع لامپ بک لایت تلویزیون بک لایت تلویزیون  samبستگی دارد.

تعویض بک لایت کار سخت و دشواری است معمولا تعمیرکاران مبتدی در تعمیر بک لایت اشتباه می کنند و به پنل تلویزیون آسیب می رسانند. برای تعمیر سام تی وی بهتر است به شرکت های معتبر و با تجربه مراجعه کنید نوع بک لایت برای تعویض بسیار مهم است. اگر از نور پس زمینه درجه کیفی2 و 3 استفاده شود کیفیت تصویر کاهش می یابد و به برد پاور آسیب می رساند.

 

تعمیر مین برد تلویزیون sam در محل و منزل شما

برد پاور معمولاً بعد از چند سال فرسوده می شود. برای جلوگیری از آسیب جدی بهتر است قطعات فرسوده را تعویض کنید. نکته مهم این است که برد پاور در اکثر موارد قابل تعمیر است و با سرویس و تعمیر، تلویزیون سام شما مانند روز اول کار خواهد کرد. با مشاهده این موضوع چندین قطعه مهم برای تعویض در نظر گرفته می شود. استفاده از قطعات اصلی و کارخانه ای بسیار مهم است. با استفاده از نسخه اصلی، تلویزیون سال ها بدون مشکل کارمی کند.

قطعات مورد استفاده در مرکز تعمیرات مرکزی تی وی مارستان با شش ماه گارانتی تعمیر می ‌شوند. تا مشتریان با اتکا به خدمات تعمیر تلویزیون  تی وی مارستان ، با خیالی آسوده تجهیزات خود را در این مرکز بسپارند.

 

تعمیر آب خوردگی تلویزیون sam  در منزل

خوردگی آب به این معنی است که آب از جلوی تلویزیون به پایین صفحه نمایش نفوذ می کند. باعث خرابی پنل می شود. هر چه نفوذ آب به دستگاه بیشتر باشد، احتمال تعمیر آن کمتر می شود. البته اگر تلویزیون شما در اثر آب آسیب دید، باید بلافاصله دستگاه را خاموش  کنید و روشن نکنید، با تعمیرگاه مجاز تلویزیون تماس بگیرید و اگر آسیب آب جزئی باشد، احتمال تعمیر زیاد است.

تعمیر تلویزیون آسیب دیده در اثر آب با دستگاه بندینگ انجام می شود. بندینگ دستگاهی برای تعمیر تلویزیون های آسیب دیده است. برای تعمیر پنل تلویزیون باید دستگاه را به تعمیرگاه ببرید. برای تعمیر پنل بهتر است برد را کاملا تعویض کرده و از فلت نو استفاده کنید.

 

تعمیر تلویزیون سام در منزل

تعمیر پرش تصویر تلویزیون سام در محل

پرش تصویر یک عیب رایج در تلویزیون های LED و LCD است که معمولاً به دلیل نقص در پنل تلویزیون ایجاد می شود. البته برد الکترونیک و برد اصلی از این نظر بی تقصیر نیستند. بیشتر این ایرادات مربوط به بک لایت تلویزیون  samدر تلویزیون های ال ای دی است. ای مشکل در تلویزیون های 47 تا 55 اینچی یافت می شود.

پرش تصویر و تیره شدن گوشه تصویر باعث ایجاد تیک در تصویر می شود، مربوط به لیکویید است. به همین دلیل، برای تشخیص درست علت پرش تصویر تلویزیون، تکنسین تلویزیون باید دستگاه را بررسی کرده و عملکرد تمام قطعات آن را بررسی کند. در هر صورت اگر با تصویر تلویزیون خود مشکل دارید، می توانید با تماس به مرکز تعمیر تلویزیون،  تی وی مارستان مشکل تلویزیون خود را برطرف کنید.

 

هزینه تعمیر تلویزیون سام در منزل

اگر دستگاه شما مشکلی دارد، برای تعمیر تلویزیون سام با نزدیکترین شعبه تی وی مارستان به محل خود تماس بگیرید. مشاوران ما پس از اولین تماس شما سعی می کنند با راهنمایی و مشاوره تلفنی مشکل را برطرف کنند. اگر عیب سطحی یا کوچک باشد با راهنمایی موثر کارشناس مرکز تعمیرات می توانید مشکل را برطرف کنید.

اگر مشکل ایجاد شده نیاز به مهارت و تجربه بیشتری برای حل دارد. با ثبت درخواست تعمیر در محل می توانید ظرف مدت دو ساعت با یکی از متخصصین مجرب به محل مورد نظر خود تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست، تعمیرکار مربوطه به همراه تجهیزات لازم به محل شما اعزام می شود.

مرکز تعمیرات تلویزیون تی وی مارستان برای رضایت مشتری مفتخر است کلیه هزینه های تعمیر تلویزیون را به صورت دقیق نمایش دهد. پس از رفع نقص دستگاه، برآوردی به نرخ مصوب اتحادیه و اعلام تکنسین محاسبه می شود. این مبلغ پس از کسر تخفیف قابل اعمال در هنگام تحویل دستگاه پس از اتمام تعمیر تلویزیون اخذ خواهد شد.

دلایل تفاوت زیاد در هزینه های تعمیر بین شرکت های مختلف؛ دلیل منطقی دارد. این عوامل می تواند بر اساس; آموزش، تجربه و کیفیت کار تکنسین تضمین شود. گارانتی شش ماهه قطعات تعویضی و اصالت آنها در بین قطعات تقلبی بدون گارانتی قطعا تاثیر بسزایی در هزینه نهایی خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *