تعمیر تلویزیون شارپ در تهران

تماشای تلویزیون احتمالا یکی از مهم ترین سرگرمی های خانواده شماست. برنامه های خبری، مستند، فیلم، سریال و هزاران برنامه سرگرمی دیگر که باعث می شود تمام خانواده ساعت ها جلوی تلویزیون بنشینند. با این حال، جای تعجب نیست که وقتی تلویزیون شارپ شما خراب می شود، احساس سردرگمی و بی حوصلگی می کنید. اما این احساس موقتی است زیرا کارشناسان مجرب تی ‌وی مارستان در کنار شما هستند و آماده خدمت رسانی و تعمیر تلویزیون شارپ در تهران و در اسرع می باشند .

اگر تلویزیون sharp  شما مشکل دارد، بهتر است دو نکته را به خاطر بسپارید. یکی اینکه مشکلی که برای دستگاه شما پیش می آید به خودی خود ایجاد نمی شود و از بین نمی رود و باید سریعا برای تعمیر تلویزیون شارپ اقدام کنید. مورد دوم مربوط به تعمیرکار تلویزیون شما است. برای جلوگیری از مشکلات جدید و یا شدت مشکلات قبلی، مراجعه به متخصص تلویزیون شارپ ضروری است.

 

تعمیر تلویزیون sharp در تهران

خدمات تعمییر تلویزیون شارپ sharp

بازرسی و عیب یابی تلویزیون، تعمیر LCD، LED و سینمای خانگی، تعمیر و تعویض پنل، تعمیر آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، تعمیر برق و تبدیل، تعمیر برد تی ‌کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و نگهداری تعمیر تلویزیون در محل اصلی ترین سرویس تعمیر تلویزیون شارپ است که به دارندگان این محصول ارائه می شود. خدمات مرکز تعمیر تلویزیون در مرکز تی وی مارستان گارانتی معتبر ارائه می کند و در صورت نیاز می توانید انتقادات و شکایات خود را از طریق تیم پشتیبانی ما پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران

تعمیر بک لایت تلویزیون شارپ در تهران

به هم خوردن تصویر یا تاریکی آن در هنگام گوش دادن به صدای تلویزیون، مشکل رایجی است که نشان دهنده خرابی بک لایت دستگاه است. نور پس زمینه تلویزیون در رنگ تصویر نقش دارد. در تلویزیون های LCD شاهد استفاده از چراغ های فلورسنت در پشت برای ایجاد نور پس زمینه برای نمایش تصاویر هستیم اما در تلویزیون ال ای دی از چراغ های LED در پشت تلویزیون استفاده می ‌شود.

اگر با تصویر و نور تلویزیون خود مشکل دارید، با نمایندگی تعمیرات تلویزیون شارپ تماس بگیرید تا تیم تعمیر به محل شما مراجعه کرده و ضمن رفع مشکلات نور پس زمینه، قطعه را تعمیر یا تعویض کنند.

 

 

تعمیر مین برد تلویزیون sharp در تهران

برد اصلی یکی دیگر از جزئیاتی است که در بسیاری از مراحل تعمیر اضطراری تلویزیون مورد توجه قرار می گیرد. دلیل این مشکل این است که برد اصلی تمام قطعات و اجزای تلویزیون را کنترل می کند. این قسمت در واقع سیگنال هایی را از ورودی های مختلف گرفته و آنها را پردازش می کند. ورودی ها و خروجی های مختلف از جمله پردازنده تلویزیون، رم، صدا، تصویر، USB و HDMI بر روی برد اصلی قرار دارد.

معمولا خرابی مادربرد باعث بروز مشکلاتی از قبیل: روشن نشدن  تلویزیون و قطع صدا می شود. برای تعمیر مادربرد تلویزیون شارپ باید قطعات آسیب دیده  مانند خازن و مقاومت ها تعویض شود. اگر برد مدار سوخته است، باید یک مین برد جدید به تلویزیون  نصب شود.

 

تعمیرات تلویزیون شارپ در منزل

تعمیر پنل تلویزیون شارپ در تهران

مشکلاتی مانند سوختن پیکسل ها، خرابی نور پس زمینه ، آب خوردگی پنل و شکستگی پنل این قطعه را غیرفعال می کند، بنابراین نمایش تصویر با مشکلات جدی همراه می شود. در این حالت، شدت آسیب تعیین می کند که آیا تعمیر سریع قاب تلویزیون امکان پذیر است یا می توان قطعه را تعویض کرد. این موضوع بستگی به این دارد که چگونه نوارها و لایه های تصویر از بین رفته اند.

در بیشتر موارد پنل قابل تعمیر نیست و باید قطعه را با پنل جدید تعویض کرد. در صورت نیاز به تعویض این قطعه، کارشناسان تعمیر تلویزیون sharp تی وی مارستان  از پنل اصلی استفاده می کنند تا تلویزیون به درستی و بدون نقص کار کند.

 

چرا تلویزیون شارپ صدا داری ولی تصویر ندارد

اگر بعد از روشن کردن تلویزیون شارپ متوجه شدید که این دستگاه نمی تواند تصاویر را پخش کند، باید فکر کنید که نور پس زمینه یا برد الکترونیکی دستگاه مشکل دارد. در اغلب موارد با بروز این مشکل، بخشی از تصویر تلویزیون و در واقع مانیتور، تیره می شود و تصویر خود را از دست می ‌دهد. از دست دادن تصویر در تلویزیون به دلیل گرما و تاری بک لایت است. به طور کلی چراغ های شکسته هر از چند گاهی بیشتر می شود و اگر سری چراغ ها به طور کامل از بین بروند، تصویر تلویزیون کاملا آسیب می بیند.

تلویزیون هایی که از این مشکل رنج می برند ممکن است برای رفع مشکل نیاز به تعویض برد مدار تلویزیون داشته باشند. تعمیر برد مدار می تواند از تکرار این مشکلات جلوگیری کند و به جلوگیری از خراب شدن مجدد تصویر کمک کند. در صورت نیاز به خدمات ویژه مرتبط با این قسمت می ‌توانید با مرکز تعمیر تلویزیون sharp در تهران تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید

تعمیر تلویزیون TCL دز تهران 

چرا تلویزیون شارپ خاموش می شود؟

اگر از کاربران تلویزیون های شارپ هستید، باید بدانید که گاهی اوقات این دستگاه ها به دلایل مختلفی مانند فرسودگی قطعات ریز داخلی ممکن است خاموش شوند یا به حالت استند بای بروند. اگرچه این مشکل یک مشکل رایج است، اما قطعا کاربر را سردرگم می کند. کارشناسان زبده تعمیرات نمایندگی تعمیرات تلویزیونsharp  با دقت و صحت فراوان ریشه مشکل را پیدا می کنند.

گاهی برای رفع مشکل خاموش شدن تلویزیون نیاز به برنامه ریزی مجدد دستگاه دارید، گاهی اوقات مادربرد ویروسی می شود. یکی دیگر از دلایل مخرب استفاده از کابل های بی کیفیت است.

 

حل مشکل پرش تصویر تلویزیون شارپ

پرش تصویر در تلویزیون شارپ را می توان از دیگر مشکلات این دستگاه دانست. این مشکل معمولاً به دلایل مختلفی مانند اختلال در فرکانس ورودی دستگاه رخ می دهد. اگر این فرکانس کمتر یا بیشتر از حد مجاز باشد، تصویر نمایش داده شده در تلویزیون به صورت عمودی بالا و پایین می پرد. در چنین مواقعی کارشناسان تعمیر تلویزیون شارپ تی وی مارستان  می توانند ریشه ایراد را پیدا کرده و با استفاده از دستگاه اندازه گیری دقیق اختلاف فرکانس را اندازه گیری کرده و اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهند. از جمله نکات مهم برای جلوگیری از این مشکل، استفاده از کابل با کیفیت توصیه می شود.

 

رفع مشکل تلویزیون شارپ در تهران

تعویض قطعات تلویزیون sharp  در تهران

یکی از اقدامات شرکت تعمیر تلویزیون شارپ، تعویض قطعات معیوب و تعمیر آنها می باشد. در واقع بهترین تلاش تعمیرکاران ما این است که در صورت امکان قطعات را بازیابی کنند و نیازی به تعویض نداشته باشند، اما به دلایل زیادی نمی توان این کار را انجام داد. اول اینکه هزینه تعمیر باید با هزینه تعویض برابر باشد یا تفاوت قابل توجهی نداشته باشد. در این صورت تعویض قطعه مناسب تر است.

مورد دوم به دلیل شدت خرابی قطعه است. به عنوان مثال، اگر منبع تغذیه تلویزیون فرسوده شده یا تاریخ مصرف آن تمام شده است، باید آن را تعویض کنید تا دستگاه به درستی کار کند. مهم ترین نکته تعمیر تلویزیون های شارپ در نمایندگی تی وی مارستان این است که در صورت تعویض قطعات یدکی، قطعات اصلی و اورجینال جایگزین قطعات فرسوده و آسیب دیده خواهند شد. این کار باعث می شود تلویزیون شما به همان شکلی که هنگام خرید آن را داشتید به نظر برسد.

 

قیمت و هزینه تعمیر یا تعویض قطعات تلویزیون شارپ در تی وی مارستان 

قیمت و هزینه تعمیر تلویزیون شارپ بسته به مشکل دستگاه و خدمات درخواستی متفاوت است. اکثر تکنسین های سرویس تلویزیون قیمت ثابتی برای تعمیر تجهیزات دستگاه شارپ ندارند. اما تی وی مارستان با  داشتن صفحه جدول قیمت از طرف شرکت، درک هزینه ها را برای مشتریان آسان می ‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *