تلویزیون تی سی ال ساخت کجاست؟‌

تلویزیون تی سی ال ساخت کدام کشور است

اگر به قصد خرید تلویزیون به بازار سر زده اید، حتما نام برند TCL را شنیده اید یا کمی در مورد آن کنجکاو شده اید و سوالی دارید که تلویزیون تی سی ال در کجا تولید می شود؟ آیا تلویزیون های TCL خوب هستند؟ محصولات TCL شامل چه مواردی است؟

حتما شما هم از خود می پرسید که برای پاسخ به این سوالات این مقاله را برای شما آماده کرده ایم که در آن همه چیز را در مورد برند TCL توضیح داده ایم. به یاد داشته باشید که خرید یک لوازم خانگی بزرگ مانند تلویزیون مستلزم آن است که بهترین مارک و مورد اعتمادترین برند را انتخاب کنید، اما تا زمانی که در مورد برند تحقیق نکنید، نمی توانید مطمئن باشید که برند چگونه عمل خواهد کرد.

راهنمای استفاده از تلویزیون تی سی ال

                            تلویزیون tcl ساخت کجاست؟‌

اطلاعاتی در مورد محصولات شرکت چینی TCL

شرکت چینی TCL در سال 1999 وارد بازار تایوان شد و محصولات خود را در این کشور به فروش رساند. محصولات این شرکت به حدی محبوب شد که در سال 2002 شرکت آلمانی Schneider Rundfunkwerke AG را خریداری کرد و نام های تجاری این شرکت از جمله Schneider، Dual، Albona، Joyce و Logix را به دست آورد.

در سال 2003 این شرکت تصمیم گرفت وارد بازار صوتی و تصویر شود. در همان سال اولین تلویزیون و دی وی دی پلیر این شرکت وارد بازار شد. اما این شرکت برای موفقیت در بازار تلویزیون ریسک های بزرگی را متحمل شد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد

سرمایه گذاری شرکت TCL

TCL با همکاری شرکت دیگری به نام Thomson SA در فرانسه، سرمایه گذاری مشترکی را برای تولید مشترک تلویزیون ها و پخش کننده های DVD راه اندازی کرده است. TCL تقریباً 67٪ از این سرمایه گذاری مشترک را در اختیار داشت. این دو شرکت توافق کردند که تلویزیون های TCL در کشورهای آسیایی با نام تجاری TCL و این تلویزیون ها در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی با نام های Thomson و RCA به فروش برسند. پس می توان به این سوال که تلویزیون TCL در کجا تولید می شود پاسخ داد و گفت که منشاء این محصولات چینی است.

پس از ورود TCL به بازار تلویزیون، در سال 2004، همکاری جدیدی را با Alcatel برای تولید تلفن همراه آغاز کرد. این دو شرکت سرمایه گذاری مشترکی را برای ساخت این گوشی انجام دادند. TCL حدود 55 میلیون یورو سرمایه گذاری کرد، اگرچه در سال 2005 اعلام شد که TCL سهام آلکاتل را در مدت 5 سال خریداری می کند و گوشی های تولید شده فقط با نام TCL به فروش می رسد.

تعمیر تلویزیون تی سی ال در تهران

TCL Corporation یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی چینی است که دفتر مرکزی آن در Huizhou، گوانگدونگ قرار دارد. TCL محصولاتی مانند تلویزیون، تلفن همراه، تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، یخچال، فریزر و لوازم خانگی کوچک را طراحی، توسعه، تولید و به بازار عرضه می کند. در سال 2010، TCL بیست و پنجمین تولیدکننده بزرگ لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان بود. و در سال 2013 سومین تولید کننده تلویزیون در بازار جهانی شد.

محبوبیت تلویزیون های TCL در دنیا باعث شد این شرکت به ایران بیاید. البته TCL با همکاری مادیران وارد بازار ایران شد. به نظر می رسد این دو شرکت رابطه خوبی با هم دارند، آنها خط تولیدی را برای مونتاژ و توزیع تلویزیون های TCL در ایران راه اندازی کردند. همکاری این دو شرکت در سال 1394 ایجاد شد و مادیران با کمک TCL به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران تبدیل شد.

 

همه چیز در مورد تلویزیون تی سی ال

مونتاژ قطعات تلویزیون تی سی ال

TCL یک شرکت جوان در صنعت تلویزیون است. TCL یکی از معدود تولیدکنندگان تلویزیون باقی مانده است که تمام قطعات را در داخل تولید می کنند. در سال‌های اخیر، TCL چند مدل در سال در آمریکای شمالی عرضه کرد و مدل‌های آن مانند Vizio فقط در ایالات متحده موجود بود. تنها چند ماه از ورود آنها به بازار تلویزیون کانادا می گذرد. مدل‌های موجود کانادایی مشابه مدل‌های ایالات متحده هستند، با تفاوت‌های جزئی به دلیل محتوا و مجوز منطقه‌ای است.

با توجه به افزایش قیمت و عرضه محدود رقبای کره ای و ژاپنی، شاهد افزایش ناگهانی قیمت محصولات نوظهور TCL در بین برندهای چینی هستیم. به دلیل استفاده از فناوری های شرکت های تابعه از جمله RCA و… . TAMPSON خط تولید پنل خود را در سال 2010 راه اندازی کرد و در سال 2013 پس از سامسونگ و ال جی سومین تولید کننده بزرگ جهان شد و در سال 2017 سهم خود را در بازار آمریکا به دست آورد.

این تلویزیون هم اکنون در خودروهای اداری ایرانی (مادیران) مونتاژ می شود. این شرکت به عنوان صاحب برند Xvision ایران، سومین برند پرفروش تلویزیون در ایران و همچنین تولید کننده پیشرو تلویزیون در ایران، می تواند سهم قابل توجهی از بازار داخلی را به خود اختصاص دهد.

محصولات داخلی TCL دارای تناقضات کیفی با محصولات جهانی این برند هستند و نرم افزار، سخت افزار و استانداردهای کیفیت کمی پایین تری ارائه می دهند. مادیران نماینده گارانتی این برند به دلیل کیفیت بالای مونتاژ، خدمات پس از فروش عالی مادیران و بالاتر از همه قیمت مناسب تلویزیون، تولید کننده و صادر کننده مانیتور ال جی نیز می باشد.

کیفیت تصویر UHD یا 4k و دارای رابط هوشمند و پورت های ورودی و خروجی متنوع می باشد و ارزش خرید مناسبی دارند. شایان ذکر است که اخیرا در بسیاری از مدل های TCL یک دستگاه کنترل اضافی یا جایگزین به خریدار در کارتن محصول تحویل داده می شود.

در مقایسه با رقبا، TCL تلویزیون‌های ارزان‌تر را در اولویت قرار می‌دهد. به طور متوسط، Vizio مدل های تلویزیون کمتری را نسبت به سایر برندها معرفی و عرضه می کند، اما مدل های آنها مدت بیشتری در بازار هستند، که به این معنی است که خط تولید آنها به این زودی ها متوقف نخواهد شد.

تلویزیون های TCL دارای پلتفرم هوشمند Roku TV هستند که روی تمامی مدل های آن ها نصب شده است. اگرچه این پلتفرم سریع ترین و بهترین سیستم عامل و رابط کاربری نیست، رابط هوشمند Roku TV بسیار ساده و استفاده از آن بسیار آسان است و به شما امکان دسترسی به مجموعه وسیعی از برنامه ها و شبکه های پخش محتوا را می دهد.

تلویزیون های TCL معمولاً به لطف نمایشگر VA دارای نسبت کنتراست بالایی هستند و در محیط های تاریک و کم نور عملکرد خوبی دارند. اگرچه ظاهر و شهرت این تلویزیون ها به خوبی رقبا نیست، اما از زاویه دید مناسبی برخوردار نیستند.

مدل های TCL طیف وسیعی از اندازه ها از 28 تا 75 اینچ را پوشش می دهند و به طور کلی بازار مقرون به صرفه را هدف قرار می دهند. سری TCL 6    (TCL R617/615/613) بهترین تلویزیون‌ها در محدوده قیمتی هستند که تاکنون بررسی کرده‌ایم، حتی با ارزشی بسیار فراتر از محدوده قیمتی خود.

این سری از تلویزیون ها بسیار عالی هستند و صفحه نمایش آنها دارای روشنایی بسیار خوب و بالایی است  کیفیت تصویر آنها بسیار خوب است، سیاهی عمیق صفحه نمایش آنها عملکرد نمایشگر را در محیط های تاریک بسیار افزایش می دهد، مونشن آنها بسیار خوب عمل می کند و تاخیر در ورودی آنها بسیار مناسب است. این یک تجربه بازی عالی برای گیمرها ایجاد می کند.

سیاه شدن تصویر تلویزیون تی سی ال

تلویزیون تی سی ال ساخت کدام کشور است

نظرات کاربران در مورد استفاده از تلویزیون تی سی ال

نظرات کاربران در مورد تلویزیون TCL در نوع خود جالب است. البته در مورد مدل های مختلف نظرات متفاوتی وجود دارد. با این حال به نظر می رسد مدل های مختلف در اندازه های مختلف در بین کاربران محبوبیت داشته باشد. بسیاری نظر داده اند که این تلویزیون کیفیت صدا و تصویر خوبی دارد و برای بازی ایده آل است.

البته، در حالی که کیفیت برندهایی مانند سونی و سامسونگ بهترین نیست، بسیاری از آنها گزارش داده اند که خوب کار می کنند و راضی کننده هستند. علاوه بر این، بسیاری از کاربران ذکر کرده اند که قیمت یکی از دلایلی است که خرید تلویزیون TCL انتخاب خوبی است.

بسیاری از کاربران از عملکرد ویژگی های هوشمند تلویزیون راضی هستند. به خصوص که برخی از مدل ها با نسخه های جدید سیستم عامل اندروید وارد بازار می شوند. داشتن یک گیرنده دیجیتال به شما این امکان را می دهد که کانال های تلویزیونی را با کیفیت خوب تماشا کنید.

امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیدی در مورد تلویزیون تی سی ال به دست آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *