تعمیر پنل تلویزیون سونی

تعویض و تعمیر پنل تلویزیون سونی یکی از مهم ترین نیازهای تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی و پلاسما می‌باشد. نحوه کار این تلویزیون با مدل های قدیمی بسیار متفاوت است و به همین دلیل مشکلات فنی با مدل های CRT متفاوت است. اگر می خواهید پنل تلویزیون سونی را تعویض کنید، بهترین راه حل این است که با مرکز خدمات مجاز تعمیر تلویزیون تماس بگیرید. پنل تلویزیون را می توان یکی از مهم ترین و گران ترین قطعات تلویزیون سونی و سایر تلویزیون ها دانست. تعمیر و تعویض پنل تلویزیون یک کار تخصصی است که نیاز به تجربه و مهارت زیادی دارد.

 

تعمیر پنل تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

 

چه مشکلاتی باعث می شود تا پنل تلویزیون سونی تعمیر یا تعویض شود؟

مشکلات زیادی باعث می شود که کاربران پنل های تلویزیون سونی را تعویض کنند. برای رفع این مشکل نیاز به یک مرکز مجرب و متخصص دارید که بتواند علت را به درستی تشخیص دهد و برای رفع آن اقدام مناسب و به موقع انجام دهد. دلایل زیادی برای تعویض پنل تلویزیون سونی وجود دارد که برخی از آنها در زیر ذکر شده است.

  • به وجود آمدن خط افقی در تصویر تلویزیون سونی

  • اولین دلیل برای تعویض پنل تلویزیون سونی ممکن است وجود یک خط افقی در تصویر باشد. دلیل خاصی برای این مشکل وجود ندارد و تنها استفاده طولانی مدت و گرما می تواند باعث آن شود. در برخی مدل ها به دلیل استفاده از پنل های بی کیفیت، احتمال خرابی پنل بیشتر است. اگر کاربر تمایلی به تعویض پنل تلویزیون سونی خود ندارد، باید با این خط افقی روبرو شود و آن را نادیده بگیرد. زیرا تنها راه حل این مشکل تعویض پنل تلویزیون سونی است.
  • آهسته شدن تصویر تلویزیون سونی

تاخیر در تصویر تلویزیون ناشی از خرابی پنل است. این مشکل در تلویزیون های سونی رایج است. تصاویر به صورت حرکت آهسته نشان داده می شوند و هاله تصویر قبلی در تصویر بعدی قابل مشاهده است. این تخریب تصویر ناشی از عدم واکنش صحیح پنل به اطلاعات ورودی و پاسخ پیکسل است و تنها با تعویض پنل تلویزیون سونی قابل رفع است.

  • سوختن پیکسل تلویزیون سونی

فرسودگی پیکسل نیز به دلیل خرابی پنل ایجاد می شود. هر پیکسل 3 ساب برای ایجاد رنگ دارد. این پیکسل ها توسط گروه هایی از ترانزیستورها کنترل می شوند. هر گونه مشکل در قسمت مذکور باعث خاموش شدن پیکسل می شود که به پیکسل سوخته معروف است. تنها راه حل این مشکل تعویض پنل تلویزیون سونی است. توجه داشته باشید که برای حل این مشکل باید از روش های سنتی مانند فشار دادن با سوزن جداگانه خودداری کرد زیرا به تلویزیون آسیب جدی وارد می کنید.

 

  • کم نور شدن تصویر تلویزیون سونی

تاریکی و تیرگی تمام یا بخشی از تصویر نیز نشانه خرابی پنل است. در این شرایط چاره ای جز تعویض پنل تلویزیون سونی وجود ندارد.

  • بهم ریختن رنگ ها در تصویر تلویزیون سونی

به هم ریختگی رنگ؛ افزودن یک رنگ غیرعادی به تمام یا بخشی از تصویر یا وجود هاله غیرعادی از یک یا چند  خط  از نشانه های نقص پنل  است. این مشکل به ابتدایی ترین لایه پنل (مایع لیکویید) برمی گردد. در این مورد، هیچ راه حلی جز تعویض پنل تلویزیون سونی وجود ندارد.

  • آب خوردگی پنل تلویزیون سونی

نفوذ آب به این معنی است که مایع به آرامی وارد تلویزیون شما می شود که معمولاً به دلیل پاشیدن مایع  تمیز کننده از دریچه های بالا و پایین و پنل های تخت به داخل تلویزیون است. این جزء اگر مایع به صفحه تخت تلویزیون برسد، جلوه هایی مانند ایجاد نوارهای رنگی روی صفحه نمایش یا دو تایی شدن صفحه نمایش را ایجاد می کند.

به دلیل حساسیت بالای تلویزیون های LCD و  LED TV به رطوبت، پنل تلویزیون حتی با رطوبت بسیار کم باعث خرابی می شود. پس مراقب باشید به پنل تلویزیون سونی مایع نفوذ نکند . در بسیاری از موارد، تعمیر پنل تلویزیونی که در اثر آب آسیب دیده است امکان پذیر نیست و پنل تلویزیون نیاز به تعویض دارد.

حال اگر تلویزیون شما از تمام این مشکلات جان سالم به در ببرد، محدودیت بعدی بخش برق خواهد بود.

تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر پنل تلویزیون سونی در منزل

برای تعمیر کردن پنل تلویزیون سونی به کجا برویم؟

امروزه مراکز زیادی در زمینه تعمیر و تعویض پنل تلویزیون سونی فعالیت می کنند که هر کدام خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. هنگامی که پنل تلویزیون خراب می شود، بسیاری از مصرف کنندگان می توانند به دنبال یک مرکز مجاز و قابل اعتماد باشند و نمی توانند برای انجام این کار به تعمیرگاه اعتماد کنند. اگر این دستگاه حساس به مراکز غیرمجاز سپرده شود، ممکن است آسیب بیشتری به دستگاه وارد کند.

بنابراین مراقب باشید که تلویزیون خود را برای تعمیر پنل تنها در کارگاه هایی که دانش مرتبط در این زمینه دارند بسپارید. نمایندگی مجاز تی وی مارستان یکی از بهترین مکان ها برای ارائه انواع خدمات تعمیر تلویزیون سونی در تهران به مشتریان خود می باشد. کلیه خدمات تعمیرات این مجموعه در محل مورد نیاز مشتری و شخص انجام می شود. در این صورت مشتریان با اطمینان بیشتری شاهد تعمیر تلویزیون خود خواهند بود.

 

تعمیرگاه مجاز تلویزیون باید از چه مزیت هایی برخوردار باشد؟

برای انتخاب یک نمایندگی قابل اعتماد برای تعمیر یا تعویض پنل تلویزیون سونی، ابتدا باید ویژگی های نمایندگی مورد اعتماد را بشناسید. کسب اطلاعات در مورد امکانات و قابلیت های یک مرکز تعمیرات به تضمین کیفیت خدمات مرکز مورد نظر کمک می کند. به طور کلی مراکز تعمیرات مجاز زیر نظر انجمن تعمیرات لوازم خانگی فعالیت می کنند.

بنابراین مجوزهای لازم برای تعمیر تلویزیون و ارائه گارانتی معتبر را دارند. بنابراین، ما می توانیم خدمات با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه دهیم. یکی از این نهادهای معتبر تی وی مارستان است. این مجموعه با داشتن قدرت های لازم در عرصه تعمیرات و ارائه فاکتورها و گارانتی های معتبر قادر است بهترین خدمات را به مصرف کنندگان خود ارائه دهد.

 

چگونگی تعمیر پنل تلویزیون سونی

نحوه تعمیر و تعویض پنل تلویزیون سونی یکی از مواردی است که تنها پس از بررسی دقیق و عیب یابی دستگاه می توان در مورد آن تصمیم گیری کرد. گاهی اوقات قطعات موجود در پنل شکسته و آسیب دیده است. در این حالت ابتدا یک تکنسین حرفه ای این قطعات را بررسی کرده و در صورت امکان تعمیر یا تعویض می کند. در بسیاری از موارد، پنل تلویزیون دارای ایراداتی است که قابل رفع نیست.

مثلا ضربه زدن به پنل و شکستن آن، ورود مایع به پنل و آسیب رساندن به پنل و …. تعمیر پنل در مواقعی امکان پذیر نیست در این حالت معمولا تنها راه رفع ایراد پنل و برگرداندن تلویزیون به حالت قبلی تعویض پنل است. تعویض پنل ها نیز یکی از گران ترین کارها است و تنها توسط صنعتگران مجرب و آموزش دیده انجام می شود.

تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

 

 تعمیر پنل تلویزیون sony

هزینه تعمیر کردن پنل تلویزیون سونی

شاید خیلی ها سوال کنند که هزینه تعمیر پنل تلویزیون سونی چقدر است. همچنین برخی افراد به دلیل هزینه بالای تعمیرات به دنبال مراکزی هستند که بتوانند دستگاه های خود را با قیمت بسیار پایین تعمیر کنند. در این راستا لازم به ذکر است که تی وی مارستان به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر تلویزیون، انواع تعمیرات پنل را با اقتصادی ترین و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می ‌دهد. همچنین شرکت «تی وی مارستان» با عضویت در اتحادیه صنف تعمیرات لوازم خانگی، هزینه تعمیرات را طبق تعرفه صنفی دریافت می‌کند. این امر هزینه تعمیر تلویزیون را بیش از 75 درصد کاهش می دهد.

 

ویژگی استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون تی وی مارستان

در این مقاله می توانید با مراکز خدمات پنل تلویزیون سونی و نحوه تعمیر این قطعه آشنا شوید. حال در این قسمت از مقاله مزایای استفاده از خدمات تعمیرات تی وی مارستان را به عنوان تعمیرکار مجاز به شما خواهیم گفت.

  • تمام قطعاتی که تی وی مارستان برای تعمیر تلویزیون شما استفاده می کند اورجینال و فابریکی هستند.
  • تعمیر پنل تلویزیون در محل به بهترین نحو و در کمتر از یک ساعت انجام می شود. بنابراین، می توانید روند تعمیر را نظارت کنید.
  • ارائه گارانتی معتبر نیز از دیگر مزایای استفاده از خدمات این مجموعه می باشد. این موضوع باعث می شود که مشتریان نسبت به خدمات این مجموعه مطمئن شوند.
  • در صورت استفاده از خدمات تعمیرگاه معتبر تی وی مارستان، هزینه تعمیر تجهیزات شما تا 75 درصد کاهش می یابد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *